Resultats de la cerca
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Missatges de sal
Activitat sobre el món de la sal
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualLES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
Pirates! Via fora!
Fa molt i molts anys les aigües de la Mediterània eren plenes de galeres! Sabíeu que als pobles mariners s’hi amaguen botins i tresors d’antics corsaris? Ajudeu-nos a trobar-les!COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
De qui és aquesta petjada?
L'alumnat descobrirà els animals que ens envolten amb una presentació teòrica i un taller pràctic. Una experiència educativa per conèixer la fauna local de manera dinàmica i participativa.
IMPRESSIONATS PELS ARTISTES
Taller d'art sobre Picasso
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
Mozart en vambes (Lleida)
La vida i l’obra d’un rebel de la seva època
Espectacle amb animals salvatges de Catalunya
El Zoo del Pirineu és un espai privilegiat, on es combinen les activitats guiades a partir dels nostres animals, amb un entorn únic on viuen els voltors, el trencalòs o les àligues en estat salvatge.Mostrant 1-10 de 2.091 elements.