Resultats de la cerca
I TU, QUÈ PINTES? (Museu Deu)
L’educadora del Museu Deu visita els centres educatius on explica la vida i obra d’artistes.
So i acústica (Tarragona)
Experiments per investigar el so
Sortida agroalimentària
Sortida per descobrir l’origen dels aliments
Experiments a l'aula
Experiments amb aire i aigua, amb materials quotidians
Canviem la petjada
Mitjançant aquesta activitat, els participants tindran l'oportunitat única de submergir-se en el fascinant món de l'energia, per descobrir el paper essencial que exerceix en les nostres vides.
Bibliòfilus
Activitat educativa per fomentar l'hàbit de la lectura en els infants mitjançant la màgia, el clown i els titelles. Per a nens i nenes a partir de 5 anys.
Mira com sona. Un joc entre el so i la imatge
En aquest taller ens iniciarem en la dimensió sonora, jugarem a escoltar el nostre entorn i ens fixarem en allò que ens passa desapercebut.
La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.
Cyark - Explora el patrimoni cultural en 3D
Web on trobar vistes en 3d, tours virtuals i molt més d'alguns dels monuments del patrimoni cultural de tot el món.
Jo canto ABBA (Girona)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.