Resultats de la cerca
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Quina història explica la teva guitarra?
Dissenya una guitarra imaginària i crea una història original inspirada en el seu disseny. Una activitat que connecta creativitat, història i expressió artística.
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupEsquiades escolars (Esquí alpí i nòrdic)
Sortides a la neu a la Cerdanya, especialistes en esquí alpí i esquí nòrdic, escola d'esquí pròpia i allotjament a la Cerdanya. Esquiades d'un dia, dos, tres dies fins a setmanes blanques
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Maquillatge per a totes i tots
La nostra maquilladora arriba... i les cares de sobte ja no són el que eren: unicornis, micos, fades, dissenys de Fantasia... tot neix dels seus pinzells!
“El viaje del pesebre – Historia viva en 360º”
Homenaje a los creadores de belenes de todo el mundo.
Observatori d'ocells de les ribes del Ter
Sortida d’entorn fluvial per observar ocells ardeids
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.