Resultats de la cerca
Natura i antics oficis del Moianès
Itinerari i joc de pistes per anar descobrint vegetació i fauna del Moianès; així com antics oficis i rutes utilitzades per bandolersJornada de Portes Obertes ADE (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
CANVI CLIMÀTIC I OCEANS
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle
ALFABETITZACIÓ PUBLICITÀRIA
- Jornada educativa sobre publicitat - 3/4 hores de durada - Dirigida a majors de 18 anys - 6/12 persones màxim
POSTDATA MACBA. Correspondències d’artista a l’escola
POSTDATA és un projecte d’art a les escoles que aposta per afavorir una experiència singular amb l’art fora del museu, introduir l’art contemporani a l’aula sense domesticar-lo.
Taller de robòtica per educació infantil i cicle inicial
Descoberta món de la robòtica i com poder aplicar-la.Molècules: viatge en les combinacions d'àtoms
Com s'organitza la matèria? Quins components bàsics tenen en comú totes les formes de vida? Àtoms, elements químics, molècules...
La física dels volcans
Com és el nostre planeta per dins? Per què es mouen les plaques tectòniques? Quina relació tenen amb l’activitat volcànica?
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.Mostrant 1-10 de 2.091 elements.