Resultats de la cerca
La cursa per la sostenibilitat, com de sostenibles som?
Taller sobre sostenibilitat i hàbits de consum i producció sostenibles.
NAS DE BARRACA
Toc de Retruc porta l'espectacle a la pròpia escola bressol on els nens coneixen l'espai. Proposem a través de cançons i jocs un recorregut pel hàbits quotidians.Programes en línia per crear infografies extraordinàries i molt més
Diferents webs gratuïtes per crear infografies dinàmiques, espectaculars i personalitzades en pocs minuts.
Folkids (versió escoles)
Companyia amb més de 40 anys d'història i punt de referència de la majoria de grups i animadors actuals.La tardor i el Pastor a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Vine a veure la tardor a la granja: recollirem fruits de la tardor, trobarem algún bolet i veurem els animals de la granja. Tallers de panallets i castanyada.
Cuidem casa nostra!
Vols convertir-te en una superhroïna o un superheroi del medi ambient? Ajuda a la Rita, la nostra superheroïna, a separar els residus correctament i convertir-los així en un nou recurs!
La Castanyada Primària
Passejada i descoberta pel Bosc, xerrem amb la castanyera dels secrets del Bosc, Abres, fruites, llenya, caus ocells, bolets, herbes remeires... Repartim Castanyes per acabar de pasar una bona estona.
Empúries: colònia grega
Recorregut temàtic pels principals espais de la ciutat grega per descobrir la història de l'antiga Emporion i comprendre la revolució cultural, artística i tecnològica que varen portar els grecs
#assaig-error
Objectiu de l’activitat: Treballar estratègies per prendre decisions autònomament i de forma responsablePerspectiva Nord-Sud Global i gènere en l'alimentació
L'activitat aborda la perspectiva nord-sud global i la perspectiva de gènere especificament en l'àmbit del dret a l'alimentació.
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.