Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
De l'espelma al Led
Visita per descobrir els principals invents i conceptes científics lligats a l’obtenció de llum, des de la prehistòria fins avui
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
Un món per explorar
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Conferències a mida sobre Astronomía i Ciència amb astroxperiences.com
A més dels cursos, tallers i formacions, et convidem a descobrir les nostres conferències divulgatives que et portaran al cor mateix de l’univers.
El joc del Triviclimàtic. Taller sobre sostenibilitat
El triviclimàtic és un joc cooperatiu en què els infants aniran responent preguntes de temàtica mediambiental i sobre l'emergència climàtica,amb l'objectiu d'aconseguir punts de forma cooperativa.
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
VOLS EMPRENDRE EL TEU PROJECTE
En aquesta conferència Jordi Cirera creador de l'empresa Educaports explicarà els diferents processos en el moment d'emprendre per apropar totes aquelles experiències, decisions i situacions.
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
Mostrant 1-10 de 1.910 elements.