Resultats de la cerca
MiniRitmes
MiniRitmes és un taller/espectacle interactiu que ens apropa la música, el ritme i el moviment a través de propostes lúdiques que propicien la interacció i la descoberta.TALLER D'ENQUADERNACIÓ. TÈCNIQUES BÀSIQUES.TALLER PER MESTRES, DOCENTS, PROFESSOR@S
Enquadernar és una tècnica amb base artesanal que obre un espai immens per la creativitat. Tècniques bàsiques que us ofereixen gran nombre d'aplicacions pel treball amb alumnes. Enquadernació personal
La Cigala i la Formiga
La Cigala i la Formiga - Cia. La Petita Brownie - De l’1 al 6 de maig
EL DRAC I L'ARC DE SANT MARTÍ
Espectacle de teatre per infantil i inicial. El Drac de l’Arc de Sant Martí a cada estació de l’any ens fa una visita..però amb la poca pluja que ha caigut....no sap arribar al Poble!! Ens ajudeu??
Itinerari pels aiguamolls de la Corbatera
Recorregut per la zona humida de la Corbatera, des de l’aiguamoll de la Sala fins la bassa de la Corbatera.
‘Redissenyem el “pa amb tomàquet”. Aprenem disseny i gastronomia creativa per la millora dels sistemes alimentaris’
Combinarem tradició i creativitat per repensar els sistemes alimentaris futurs a través del “pa amb tomàquet”, explorant sostenibilitat, gestió de residus, producció, consum i metodologies de disseny.
Projecte Electricitat-3
Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materials
Mira el TRAM
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer el TRAM com a transport públic i potenciar-ne un bon ús, tot promovent el civisme i la responsabilitat comuna.
BATUTS VERDS A L'AULA
Fomentar l'alimentació saludable és fàcil amb batuts!
Taller de Còmic: Dibuixem Super Herois i Súper Heroïnes
Els alumnes aprendran a dissenyar i caracteritzar el seu propi superheroi. Marcarem les pautes per la creació d’una petita història que reproduirem en una tira còmica.Mostrant 1-10 de 2.286 elements.