Resultats de la cerca
Els tresors del MAC
Us oferim un recorregut des dels primers representants del gènere Homo fins a l’inici de l’època medieval a través de peces arqueològiques úniques i de gran rellevància.
Visita guiada a l'Espai Cràter
Veniu a conèixer l’Espai Cràter, el centre de referència en volcans!
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
De l'espelma al Led
Visita per descobrir els principals invents i conceptes científics lligats a l’obtenció de llum, des de la prehistòria fins avui
Les matemàtiques a Santa Maria del Mar
Durant l'itinerari a Santa Maria del Mar i al barri de la Ribera, l'alumnat descobrirà aspectes històrics i matemàtics treballats a través de la recerca d'una forma experimental i cooperativa.Els insectes (Lleida)
Taller d’il·lustració científica
Què és un vaixell?
Què és un vaixell? Per què sura? Pels materials amb els quals està construït? O per la seva forma? I com avança? Amb rems? Amb veles? Amb motor?
MÓN SANT BENET: Correfogons
Taller concurs que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
Taller #rols
Objectiu de l’activitat: Reconèixer els principals rols a una situació d’assetjament escolarMostrant 1-10 de 2.295 elements.