Resultats de la cerca
Patufet, on ets?
Una aproximació a l’agricultura per als més petits.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/10/patufet-reduida-400x300.png)
Evolució: De l'eclosió de la vida a la intel·ligència
Visita comentada a l'àmbit Evolució![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/09/evolucion-de-la-eclosion-de-la-vida-a-la-inteligencia1-400x300.jpg)
La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/06/Pepa-400x300.jpg)
Caixó de sons
Taller per descobrir el món dels sons![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/09/cajon-de-sonidos-400x300.jpg)
Visita Cúpula i Casa Pratdesaba de Vic
La Casa Pratdesaba és la casa del S.XIX on el temps es va aturar. Visita les seves estances (salons, alcobes, jardi...) igual que estaven al segle passat. Visita també la cúpula i el telescopi.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/12/IMG-20231219-WA0009-400x300.jpg)
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupVisita un Observatori Astronòmic
Podeu venir al nostre observatori de Sabadell perquè els alumnes aprofundeixin en els seus coneixements sobre l'Univers, descobreixin com és un observatori astronòmic i observin un astre.Teatralizar històries no sexistes: recursos expressius per a educar en perspectiva de gènere
El curs vol proporcionar eines d'arts escèniques per a educar la infància i l'adolescència en perspectiva de gènere, utilitzant el teatre, l'expressió corporal i l'escriptura.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/04/peus-400x300.jpg)
Mozart en vambes (Tarragona)
La vida i l’obra d’un rebel de la seva època![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/08/Screenshot-2024-08-23-at-17.54.14-400x300.png)
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.Mostrant 81-90 de 2.213 elements.