Resultats de la cerca
L'ART A LES TEVES MANS: LA CERÀMICA FETA A MÀ
Ens aproximarem al procés tecnològic de la producció de ceràmica en època ibèrica a través de la creació d’una petita peça de fang feta a mà.
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloDefios farinons
L'abús dels recursos naturals del sistema han fet que el planeta estigui a punt de col.lapsar! Cal trobar una solució i només es pot fer si canviem els hàbits.
Mironins en moviment. Les pintures de Miró cobren vida
Un taller per aprendre els conceptes clau de l'stop-motion a partir de la sèrie d'animació Mironins (Mikel Mas Bilbao i Txesco Montalt, Espanya, 2021).
Internet segura per a nenes i nens - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
Lila ReBVelada (teatre i titelles)
Espectacle de teatre i titelles. Com és una amistat sana? Lila ReBVelada fomenta la Igualtat, l'autoestima i desmunta les relacions tòxiques, també presents entre amics i amigues en la infància.
Petjada hídrica
Sabíeu que tot allò que comprem, mengem o vestim necessita aigua per fabricar-se? Tot aquest volum d’aigua l’anomenem “Petjada hídrica”.
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Mostrant 1-10 de 1.910 elements.