Resultats de la cerca
De la sorra a les muntanyes
Aproximació a la geologia a través de la dansa
Investiguem el Bosc
Descobrirem les característiques i la importància del bosc mediterrani a partir de les nostres pròpies observacions.
Visita al Centre d'interpretació Dinosaures Fumanya
El Centre d'interpretació Dinosaures Fumanya, situat a més de 1.400 m d'altitud i a 7 km del Museu de les Mines de Cercs, proposa un viatge a 65 milions d'anys enrere.
Taller laboratoris d'art i la literatura Roald Dahl
Aprofitant la lectura d'alguna de les seves obres., proposarem diverses activitats per entendre'l i divertir-nos explicant anècdotes de la seva biografia, i experimentant amb materials i jocs creatiuLA PEDRERA: Pedrera Pro
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Sortir de l'aigua
Visita comentada. Com va començar la vida a terra ferma?
TALLER DE TIR EN ARC
Taller de simulació de tir amb arc.
ESTADES ESCOLARS AL COR DEL PARC NATURAL DELS PORTS
Ens trobem al cor Parc Natural dels Ports, per gaudir uns dies plens d'emocions i aprenentatges acompanyats d'educadors ambientals/guies encarregats de dinamitzar els tallers d'educació ambiental.
ELABOREM PRODUCTES LÀCTICS
Vine a fer diferents productes làctics naturals, sense conservants ni additius, mató, formatge fresc, un batut, crema catalana, etc. El producte que es faci els nens se l'emportaran a casa.
Ciutadania digital (Tarragona)
Cinema i debat amb David Casacuberta, filòsof especialista en ciutadania digital
Mostrant 61-70 de 2.303 elements.