Resultats de la cerca
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL FUTUR DE LES CIUTATS
A través de jocs d'enigmes i una visita al Mirador Torre Glòries, l'alumnat podrà comprendre el funcionament de la ciutat i imaginar solucions innovadores pel futur urbà.
Fenòmens elèctrics (Barcelona)
Experiments amb molt de ganxo
Juguem amb l'Op art i les il•lusions òptiques
En aquest taller ens aproparem a l'Art òptic (Op Art) i jugarem a crear efectes visuals i il•lusions òptiques sobre el paper.
El col·leccionista de paisatges (Tarragona)
Danses, malabars, ombres xineses i moltes sorpreses més faran possible que els més petits es familiaritzin amb la música del segle XX.
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
PRINT3D. Reimprimir la realitat (Lleida)
Visita comentada a PRINT3D. Reimprimir la realitat
Kósmos: L'ordre i les lleis físiques de l'univers
Visita comentada a l'àmbit Kósmos
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
Visites guiades a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
Visita dinamitzada a "Colors del món" (Lleida)
Visita dinamitzada
Mostrant 91-100 de 2.303 elements.