Resultats de la cerca
Musicontes
Els Musicontes d'en Marcel són un recull de contes tradicionals adaptats així com d'altres més desconeguts, adreçats als més menuts, de P1 a P5. Diversió, música, aventures, moviment, emocions, màgia.
Jo decideixo
Taller d’autoconeixement: motivació i presa de decisions
ECOSISTEMA: Sortida d'autodescoberta al bosc
Un ecosistema és un conjunt d'elements que es relacionen entre si i amb l'entorn, i que formen un tot amb identitat propia. Un bosc, una ciutat... i si n'ampliem el sentit, una persona o la Terra.
Vols aprendre a tocar un instrument de vent?
Vine a AULA DE MÚSICA 7 a fer un primer contacte i a descobrir la trompeta, el saxo, el clarinet, la flauta travessera, ... o qualsevol instrument que et faci il·lusió!
DIBUIXEM SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Sabeu què és una rajola? Veniu i descobrireu com és una rajola abans de coure i amb quines eines podem treballar-la. Voleu fer-ne una? Endavant! Després de coure-les les enviarem a l'escola!Meandre de Flix en kaiac
Remant en la Reserva Natural de Sebres. Els nens fan la travessa per tot l' espectacular Meandre que descriu el riu Ebre a Flix.
Cicle de l'aigua
Construeix i programa la teva maqueta del cicle de l’aigua
Explorem la Garrotxa
L’activitat, tipus 'Escape room', té com a objectiu donar a conèixer el patrimoni natural, paisatgístic i cultural de la Garrotxa i reflexionar sobre la importància de preservar-lo.
Descobreix l'entorn natural de la teva escola
Coneix que amaga la natura prop de la teva escola.
Relats arrelats. Descobrim els oficis tradicionals
Descobrim alguns oficis tradicionals de la mà d’en Galderic.
Mostrant 1-10 de 1.482 elements.