Resultats de la cerca
Colònies escolars escola de cel
Projecte educatiu per a educació infantil i primària per aprendre, a través del joc, l'observació directa i d'activitats dinàmiques i atractives, el sistema solar
Els invertebrats marins
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.Acompanyament a equips docents
Amb els anys ens hem especialitzat en l’acompanyament a equips i professionals de tots els àmbits, sempre, amb una mirada cap a la cura i la promoció del benestar de les persones.
EL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.
EscoLab: recerca, tecnologia i innovació
EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l'avenç de la societat.
Parlem-ne! Cos, sexualitat i afecte
Taller vivencial d'educació sexual integral destinat a 6è de primària.
Descobrim els insectes
Descobrirem com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida, i aprendrem a classificar-los. També anirem a prop de l'Estany per fer una col·lecta i observació d'espècies en viu.Cursa d'Orientació a la Vall d'en Bas
Si vols aprendre a orientar-te no ho dubtis, nosaltres et proposem un circuit d’orientació on haurem de buscar varies balises amagades al bosc fent servir la brúixola.
Animals. Grangers per un dia. Refugi Les Set Cabretes
Un bonic dia de granja coneixent els animals del refugi.
CREA EL TEU PROJECTE D’ART AMB SCRATCH
Com es relaciona l'art i la programació? Amb Scratch, materials reciclats i interacció amb makey makey crearem les nostres obres d'art interactives.
Mostrant 21-30 de 1.661 elements.