Resultats de la cerca
STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.
Cirurgia i il.lustració: Visita Guiada a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya situada a l'edifici de l'antic Col·legi de Cirurgia conserva al seu interior l'anfiteatre original on es feien les disseccions anatòmiques al segle XVIIIConstruïm un robot pintor
Què podem fer amb una capsa, un motor i uns colors? Un robot pintor! Aprofitant materials reciclats i conceptes bàsics d’electricitat, deixarem volar la imaginació. Moviment i color.
Itinerari Natural pel Delta del Llobregat
Es tracta d'un itnerari d'uns 15 Km. Circulem per carrils bici, platges, parcs, carrers tranquils i zones peatonals pel parc Natural del Delta del Llobregat
Sortida amb raquetes de neu a la Cerdanya
L'activitat de raquetes ens permet arribar a llocs on només es pot accedir caminant durant l'hivern. La zona de la Cerdanya i el Capcir ens ofereix un gran ventall d'excursions.
Prova Cangur de la SCM a Catalunya (Batxillerat i Cicles Formatius)
Activitat matemàtica impulsada per la societat internacional "Le Kangourou sans Frontières" per estimular i motivar l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.
Gaudeix de l'esport blanc amb els escolars a Boï Taüll
Boí Taüll, vol fomentar l'esport blanc a les escoles i altres centres educatius.
Matemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
De quin color és la llum?
Taller pràctic amb experiments fàcils i divertits per descobrir com funcionen els colors i la llum.També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
GEOMETRIA A L'ESPAI (DIVERMATIQUES)
Consisteix en l’estudi pràctic de les formes geomètriques i a partir de material molt bàsics (barres i nusos, i en algun cas, cobertes, es creen les figures reals en tres dimensions i es deixen exposaMostrant 1-10 de 1.495 elements.