Resultats de la cerca
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.Ecosistemes
Des d'un mateix punt, dividir el grup per a que cada subgrup descobreixi un ecosistema diferent, seguint tots un mateix patró, que permeti determinar les diferències en comparar-los
La Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
Bosc inundat. Visita lliure
Descobreix l'ecosistema amazònic de CosmoCaixa
Premis per Treball de Recerca
Tots els premis per a Treballs de Recerca de Batxillerat al territori català.
JOCS D' ORIENTACIÓ I GYMKHAMES
Proposta de jcs d' orientació amb bruíxola o sense, l' objectiu és potenciar l autonomia i el joc cooperatiu.
Visites escolars al Molló Parc
Us proposem passar un dia envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent i educativa.
COM PREVENIR EL BULLYING_ Bonificable FUNDAE
Una xerrada/taller pràctica i vivencial dirigida a docents. La prevenció és la clau! (També en format famílies).
Descobrint els vertebrats
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Espectacle de clown-circ ALQUIMIA
Espectacle de teatre-clown amb participació del públic. Adreçat a primaria.Mostrant 1-10 de 1.424 elements.