Resultats de la cerca
De qui és aquesta petjada?
L'alumnat aprendrà quins animals podem trobar al nostre voltant mitjançant una presentació teòrica i un taller.
Les matemàtiques al Barri Vell de Girona
Durant l’itinerari l'alumnat analitzarà l'evolució de l'arquitectura des dels romans fins a l'actualitat mitjançant les matemàtiques d’una forma experimental i cooperativa.El tresor de les primeres pescadores
Visita dinamitzada en clau de gènere per descobrir el tresor de les dones del barri de mar.
COM MILLORAR LA CONVIVÈNCIA ESCOLAR_ Bonificable FUNDAE
Curs EDUCALM _ ESCOLA AMABLE per a claustres. Amb eines pràctiques per implicar tota la comunitat educativa i crear, entre TOTS, un clima escolar amable. Bonificable FUNDAE.
Una altra carta als Reis
Que es realment important? Que podem demanar als Reis? NadalTrucs de cinema: Els primers efectes especials
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.Els petits mediadors, un recurs còmplice en la gestió del conflicte
Els Petits Mediadors és un recurs senzill i amè per a tractar la gestió de conflictes entre els infants. Inclou un conjunt de contes i guies que permeten parlar i treballar amb tota mena de grups.
Herois en primer pla. La construcció de les masculinitats
Deconstruirem la masculinitat arquetípica a partir de visionats d'herois de pel·lícules
Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.
Rapejant els clàssics (Barcelona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Mostrant 1-10 de 1.427 elements.