Resultats de la cerca
ESCRIPTURA I MONEDA: LES PISTES PER ARRIBAR AL PASSAT!
Coneixerem l’origen de l’escriptura ibèrica i el seu alfabet per aprendre a escriure i llegir inscripcions en diferents tipus de suport com les tauletes de cera o les monedes.
Els Recicloperats, jocs construïts amb materials recuperats
Jocs construïts amb materials recuperats. Creativitat, reciclatge i joc!
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
L'art de modelar
Taller de modelat amb fang en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.Taller de Musicografia
Es faran figures i símbols gràfics utilitzant tècniques artístiques al mateix temps que tècniques musicals. Tot una experiència!Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Cromatografia: separant els pigments
Ens iniciarem en aquesta tècnica, molt habitual al laboratori, que permet separar tota mena de mescles en els seus components.
Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
De l'hort a taula
Parlem de l'agricultura ecològica i el funcionament d'un hort
DESCOBRIM LA QUADRA
Descobrim la Quadra, espai on trobem els elements dels balls populars i les Festes Majors de Santa Margarida i els Monjos. Una visita vivencial i participativa ens aproparà a la cultura popular.
Mostrant 41-50 de 2.125 elements.