Resultats de la cerca
Visita lliure al Museu de l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont
Una tutora científica virtual us guiarà al llarg del seu propi procés de recerca científica, des de l’excavació d’un fòssil fins a la publicació dels resultats de la investigació.Ruta Verdaguer a Folgueroles
Recorregut pel poble de Folgueroles que segueix deu llocs d'interès vinculats amb la vida i l'obra del poeta.
VISITA APIARI SERRA COLLSEROLA/VISITA ESCOLES
Melvida es un projecte d'apicultura sostenible nascut a la Serra de Collserola que té per objetiu repoblar d'abelles els nostres entorns rurals, tenint cura d'elles i contribuint a la biodiversitat.
VISITA A UNA CENTRAL HIDROELÈCTRICA
El recorregut per la central el fa un tècnic de la mateixa instal·lació que us ajudarà a entendre com funcionen aquest tipus de centrals des de dins.Interpretació poètica (Tarragona)
El cos i la paraula
Gimcana "Les Tanques"
Amb aquesta gimcana per l’espai botànic de “Les Tanques“, els i les participants hauran de reconèixer les pistes que ens dona la natura per tal d’esbrinar de quina estació de l’any es tracta.
La Berta i el seu Robot
A través de La Berta i el seu Robot es treballen valors -responsabilitat, generositat, amistat, solidaritat-, emocions -alegria, tendresa, optimisme- i actituds -creativitat, respecte, paciència-.Tallers de manualitats: Sant Jordi, Nadal, tardor...
Amb monitors tècnics en arts plàstiques i visuals. Així com en diferents disciplines: cuina, ciència, patchwork...Tallers de ciència i tecnologia
Transformem l’aula de l’escola en un taller d’inventors on la protagonista és la creativitat.Investiga la vacuna del VIH (Barcelona)
Taller de recerca biomèdica
Mostrant 51-60 de 1.433 elements.