Resultats de la cerca
COM SUPERAR LA POR A LA SELECTIVITAT
Conferència pràctica i vivencial on t'enduràs eines per gestionar els teus pensaments, les teves emocions, l'estrès acadèmic i comunicar-te millor. Dirigida a alumnes de Batxillerat.
Tipografies per educació
Diferents fonts per crear documents i fitxes pels alumnes
Taller de serigrafia (Arts aplicades)
Una de les tècniques més populars de les arts gràfiques. El taller que us oferim tot seguit està pensat per fer servir com a suport objectes quotidians: samarretes, bosses de tela, paper.ASTERISC__
Un poema musical dibuixat a quatre mans Quatre mans musicant un poema visual Un capritx pels sis sentits Per a nadons de 0... a *anys"LA PEDRERA: Hi havia una vegada el trencadís
TALLER PLÀSTIC DE LA TÈCNICA DEL TRENCADÍSDeixeu-li fer (o la història d'en Patufet)
Espectacle de teatre d'ombres que parteix del veritable sentit d’aquest conte tan popular a Catalunya.Estratègies dels éssers vius (Tarragona)
Sobreviure al medi
Art, geometria i expressió corporal
En aquest taller en aproparem a l’art espirogràfic humà, l’art de crear dibuixos de formes geomètriques a partir del moviment del nostre propi cos.STEAM: El perquè de les formes
Quines formes geomètriques trobem a la natura? Sobre quines formes caminem? Per què les tapes són rodones? Com funcionen els engranatges?
Musicontes
Els Musicontes d'en Marcel són un recull de contes tradicionals adaptats així com d'altres més desconeguts, adreçats als més menuts, de P1 a P5. Diversió, música, aventures, moviment, emocions, màgia.
Mostrant 1-10 de 1.416 elements.