Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Hi havia una vegada el trencadís
TALLER PLÀSTIC DE LA TÈCNICA DEL TRENCADÍSA la pell del Faraó
Visita dinamitzada a "Faraó. Rei d'Egipte"
Olimpíada de Geologia de Catalunya
Concurs per animar i implicar els estudiants de batxillerat en el coneixement d’aquesta ciència, tot remarcant la seva importància en el món actual i promocionant el seu progrés i desenvolupament.
TIC Teatre Interactiu Científic
Visita guiada + teatre a l'Aquàrium. Descobrir, imaginar… de la mà de personatges i d’històries marines, els infants coneixeran com és la vida al fons del mar d’una forma divertida i entenedora.Paraules i pinzellades
La descripció literària del paisatge
Escola de l'Energia. Recursos en línia
Jocs i materials educatius i en línia per a totes les edats i diversos nivells educatius.
Estudiem els insectes
Observarem insectes a l’exterior, en coneixerem les seves característiques i formes de vida, i utilitzarem claus dicotòmiques per situar-los dins dels invertebrats.
DE ROCA I DE MAR
Sortida matinal per a gaudir de la muntanya de Montjuic i aprendre conceptes relacionats amb el medi natural; la tecnologia i l'ús de la muntanya; les llengües o l'oci en el medi natural.Un bosc a la paret (Barcelona)
Percussions inesperades
LA CASETA COSSETANA
Un conte per apropar-nos al món dels ibers i aprendre amb una metodologia adaptada als infants.
Mostrant 81-90 de 1.427 elements.