Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Pedrera Pro
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,Alerta! S'apropa una erupció?
Taller manipulatiu en què els infants descobreixen què passa abans i durant una erupció. Es coneix, a través del joc, el paper de les ones sísmiques en les erupcions i es construeix un sismògraf.Educando niños lectores: cómo fomentar la lectura en casa
Un taller ideal para concienciar a las familias sobre la importancia de la lectura en la infancia, con estrategias practicas y eficaces, y recomendaciones de libros de calidad para diferentes edades.match the memory - Jocs educatius en format memory
Busca o crea jocs tipus memoryUN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.No soc racista, però...
A través d’un capítol de la sèrie "Dear white people", aquest taller pretén analitzar el racisme que es dóna als establiments comercials, als mitjans de comunicació i a les forces de seguretat.Edat Mitjana al Palau Requesens
Visita al Palau Requesens (avui Reial Acadèmia de les Bones Lletres), on veurem l'antiga llar d'Isabel de Requesens, virreina de Nàpols, i coneixerem alguns personatges de la Catalunya medieval.VISITA COMBINADA AL MOLÍ DEL FOIX I EL CIARGA. NATURA I HISTÒRIA A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Començarem amb la descoberta de la vegetació autòctona al jardí botànic del Molí del Foix i acabarem amb la visita al CIARGA i el Refugi antiaeri del Serral.Taller a l'aula Rastregem el bosc
Animals que habiten en un bosc, biologia i ecologia. Problemàtiques que afecten els ecosistemes terrestres.Gimcana medieval
Descobrir Castelló d’Empúries, la Capital Medieval de l’Empordà, a través de la seva història i diferents elements patrimonials, des dels més significatius fins a d’altres de no tan coneguts!Mostrant 1-10 de 2.087 elements.