Resultats de la cerca
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.Investigant i dibuixant dinosaures
Introducció al dibuix com a mitjà de comunicació per aprendre del nostre entorn i explicar-lo a través de diverses tècniques de dibuix. Introducció al món els dinosaures a partir del dibuix.Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Estades Escolars a l'Alberg de Banyoles
Estades de descoberta de la conca lacustre de Banyoles amb activitats de natura, combinades amb propostes d'arqueologia, lleure i esport a l’Alberg de BanyolesAudició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.Llibres amb biblioteques dins
Contes que passen en biblioteques de tota mena. Per gaudir dels llibres des de dins i per sentir el plaer d'estar envoltats d'històries.GEOMETRIA A L'ESPAI (DIVERMATIQUES)
Consisteix en l’estudi pràctic de les formes geomètriques i a partir de material molt bàsics (barres i nusos, i en algun cas, cobertes, es creen les figures reals en tres dimensions i es deixen exposaCONSTRUIR AMB CIMENT
Aquest taller permet que els alumnes experimentin amb les propietats del ciment que en fan d’ell un material de construcció clau en la transformació del paisatge.Visita al castell de Gelida
La visita guiada al recinte permet conèixer l'evolució històrica del castell i les diferents parts conservades (muralles, torres de defensa, església, …).JOCS D' ORIENTACIÓ I GYMKHAMES
Proposta de jcs d' orientació amb bruíxola o sense, l' objectiu és potenciar l autonomia i el joc cooperatiu.Mostrant 1-10 de 2.082 elements.