Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.Quin temps fa avui?
Visita comentada a l'estació meteorològicaEls Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaTaller a l'escola , Menu Emocional
La Granja ofereix fer tallers d’Educació Emocional a l’escola, per alumnes d’infantil, primària i secundària, adaptant-nos a la càrrega emocional produida per la pandemiaEl Camí Ral de Barcelona a Manresa
Itinerari d'història dels bandolers al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.Investiguem els taurons
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.Capes de la Terra i Tectònica de Plaques
L’activitat proposa un experiment en grup sobre les capes de la Terra on centrarem la idea no només amb què hi ha sinó com funcionen conceptes com la densitat.La pòtencia dels fractals
Has sentit mai a parlar dels fractals? Et creus capaç de crear figures infinites? Aprèn a dibuixar, construir i crear fractals de grans dimensions. Aprèn els secrets per construir figures infinites!La Riera Major, un ecosistema únic. La qualitat de l'aigua
Ens acostarem a la Riera Major per descobrir el bosc de ribera com a ecosistema. Alhora, determinarem la qualitat de l'aigua mitjançant dues tècniques ben diferents, els reactius i els bioindicadors!Què és la sostenibilitat?
L'alumnat podrà aprendre sobre diversos temes relacionats amb la sostenibilitat mitjançant un debat on tothom podrà aportar solucions per la problemàtica ambiental actual.Mostrant 1-10 de 2.087 elements.