Resultats de la cerca
Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
Conreant futur!
Una activitat imprescindible que ens proporciona aprenentatges valuosos per repensar un futur sostenible per a la vida al planeta.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Imatges que escolten. Les migracions a la pantalla
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
El conte s’anima: de les ombres al cinema
Descobrim diferents maneres de narrar històries amb imatges al llarg del temps i també coneixerem com s'aconsegueix l'animació de les imatges.
Visita teatralitzada
Els més petits podran gaudir d’una visita divertida i vivencial. Per a alumnes de P3 a 2n de primària.
Mostrant 91-100 de 1.103 elements.