Resultats de la cerca
Robòtica amb Code & Go: La ciutat del futur
Com seran les ciutats del futur? Ens imaginarem una ciutat futurista i dissenyarem els seus carrers, edificis, parcs, etc. Després programarem un robot per visitar els diferents elements de la ciutat.Explorem la Garrotxa
L’activitat, tipus 'Escape room', té com a objectiu donar a conèixer el patrimoni natural, paisatgístic i cultural de la Garrotxa i reflexionar sobre la importància de preservar-lo.Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.Visita guiada al Museu de l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont
Veniu a fer una visita guiada per personal del centre. Descobrireu les exposicions permanents i temporals i accedireu a zones del museu que habitualment no estan obertes al públic.L'empremta del bosc. Ecosistemes sostenibles
Si la natura és sostenible, per què no aprenem d’ella?Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.Proposta educativa: ESO i Batxillerat
Visita comentada i taller sobre Lluís CompanysLA GESTIÓ EMOCIONAL A L'ESCOLA. La salut mental i emocional. 15h. Bonificable Fundae.
Curs teòric i pràctic, amb eines innovadores per ajudar els vostres alumnes a comprendre i gestionar les seves emocions de forma efectiva per promoure un ambient d'aprenentatge saludable.Audicions Didàctiques a l'Aula i a l'Escenari.
El nostres músics, instrumentistes professionals amb llarga experiència en el món educatiu, visiten les aules, mostrant i sonant els seus instruments, tot explicant-ne les característiques, orígens...Projecte transversal educació sexual als Centres d'educació secundària
Amb aquesta proposta volem contribuir a la implementació de l'educació sexual als instituts, fent partícips tots els agents educatius: alumnat, professorat, famílies i professionals.Mostrant 1-10 de 2.086 elements.