Resultats de la cerca
DESCOBERTA DE LA ZONA VOLCÀNICA
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en Jordà. Vulcanisme, iniciació a la geologia, classificació de materials volcànics, estudi d'escosistemes.Narcises insubmises. Assaltem els espais de representació.
A partir d'un recorregut per les obres de la Col·lecció MACBA i de la història de l’art, analitzarem les maneres en què les subjectivitats s’han representat, han ocupat l'espai i s'han reivindicat.
VISITES EN GRUP A CATALUNYA RÀDIO
Catalunya Ràdio ofereix la possibilitat de visitar les seves instal·lacions a escoles, instituts i altres centres educatius per descobrir com es fa la ràdio en català perquè arribi cada dia a milers dTaller d’afrontament davant l’assetjament escolar
Taller on es treballaran conceptes claus en relació amb el bullying
Cercle de percussió
El Cercle de percussió és una activitat divertida i adaptada a qualsevol edat. Fem servir instruments de percussió especials per escoles patrocinats per la marca Remo.
El titanosaure i els seus amics
Activitat on, a través d’un conte, coneixerem el Titanosaure i d’altres espècies. Tot això amb dinàmiques molt divertides on els nens són els protagonistes. Descobrirem què és això de ser paleontòleg.EXCURSIÓ ELS COLLS 3H
Els Colls és una zona rocosa on la vegetació arriba quasi a tocar el mar. Durant la sortida trobarem una gran diversitat de cales.
Patufet, on ets?
Una aproximació a l’agricultura per als més petits.
Descobrim l'escultura?
Descobrim l'univers de l'escultura observant, sentint i divertint-nos de la mà d'artistes que ens volen explicar històries!
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Mostrant 51-60 de 1.103 elements.