Resultats de la cerca
Ungüents i colònia
Elaboració d'un ungüent a partir d’oli, cera d’abella i una planta aromàtica per donar-li l’essència i finalitat del preparat.Tarragona Romana
En aquesta visita didàctica, els vostres alumnes coneixeran de ben a prop la civilització i la cultura romanes a través d’un recorregut pels monuments de Tàrraco.
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaRuta: Portbou i Walter Benjamin - MUME
Seguirem els darrers passos del pensador alemany a Portbou. Visita al memorial del Coll de Belitres, cementiri i conjunt escultòric de Dani Karavan. Comentari de textos del mateix Walter Benjamin.Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
Aprèn a crear el teu propi material educatiu en Canva
Formació online per a docents on aprendràs a crear fitxes de treball amb Canva
Les Trementinaires
Buscarem, collirem, olorarem i tastarem plantes aromàtiques i medicinals. Farem un herbolari o bosseta d'olor (segons temporada).
EXCURSIÓ ELS COLLS 3H
Els Colls és una zona rocosa on la vegetació arriba quasi a tocar el mar. Durant la sortida trobarem una gran diversitat de cales.
Taller a l'aula Invertebrats marins
Invertebrats marins, grups i característiques. Causes i efectes de les problemàtiques ambientals que afecten les poblacions d’aquests animals. Observació i reconeixement de restes d'invertebrats.JOCS POPULARS - JUGUIPOP
Jocs populars per potenciar les relacions personals, l’educació,el raonament, l’enginy, l’habilitat i la motricitat, el joc sense violència, ensenyament de grans a petits i entre iguals, el respecte..Mostrant 61-70 de 1.585 elements.