Coneguem la Granja de Can Coll
Descoberta del medi natural en contacte directe amb els animals de la granja. La descoberta es du a terme a través de l'experimentació amb els diferents sentits.
Activitat de descoberta del medi rural en contacte directe amb els animals de la granja. La descoberta es du a terme a través de l'experimentació amb els diferents sentits (mirar, tocar, olorar i escoltar), afavorint els treball de les emocions i establint vincles emotius amb l'entorn rural.
L'activitat es realitza amb un grup de 20 infants com a màxim. En cas de ser 2 grups s'ofereixen dues possibilitats:
- Opció A: 2 visites paral·leles de 2,15 h de durada màxima per grup (2 educadors).
- Opció B: 2 visites consecutives d' 1,15 h de durada màxima per grup (1 educador).
L’activitat es desenvolupa al llarg del matí. Us podeu quedar a dinar; l’equipament es tanca a les 16h.
Objectius didàctics
· Reconèixer els animals de la granja com a éssers vius amb unes necessitats: menjar, beure, espai
· Ser conscient de les responsabilitast en la cura dels animals de la granja
· Establir una relació emotiva amb l'entorn rural i els seus elements, identificant els límits a partir de pautes establertes
· Adquirir actituds respectuoses amb els éssers vius i el medi rural: animals, plantes, terra, aigua...
Metodologia
· Diàleg educador-infant
· Observació i manipulació estructurades
· Respostes intuïtives o suposicions
· Exercitació - pràctica
*Les activitats es poden adaptar a diversitats funcionals prèvia reunió amb l'equip docent*
L'activitat es realitza amb un grup de 20 infants com a màxim. En cas de ser 2 grups s'ofereixen dues possibilitats:
- Opció A: 2 visites paral·leles de 2,15 h de durada màxima per grup (2 educadors).
- Opció B: 2 visites consecutives d' 1,15 h de durada màxima per grup (1 educador).
L’activitat es desenvolupa al llarg del matí. Us podeu quedar a dinar; l’equipament es tanca a les 16h.
Objectius didàctics
· Reconèixer els animals de la granja com a éssers vius amb unes necessitats: menjar, beure, espai
· Ser conscient de les responsabilitast en la cura dels animals de la granja
· Establir una relació emotiva amb l'entorn rural i els seus elements, identificant els límits a partir de pautes establertes
· Adquirir actituds respectuoses amb els éssers vius i el medi rural: animals, plantes, terra, aigua...
Metodologia
· Diàleg educador-infant
· Observació i manipulació estructurades
· Respostes intuïtives o suposicions
· Exercitació - pràctica
*Les activitats es poden adaptar a diversitats funcionals prèvia reunió amb l'equip docent*
Última actualització: 23/03/22
ACTIVITATS DESTACADES
