Improvisa! (Girona)

En aquesta activitat es treballaran els aspectes involucrats en la creació del que es coneix com a música moderna i, alhora, es mostraran les diferències respecte els propis de la música clàssica. L'alumnat aprendrà a utilitzar diferents recursos del llenguatge musical i a articular-los, i podrà posar a prova la seva creativitat per elaborar, en grup, una peça musical. El taller acabarà amb una actuació on cada grup presentarà la seva peça, que serà enregistrada en vídeo.


OBJECTIUS:

- Identificar els elements per crear música moderna i les diferències respecte la creació de música clàssica.
- Improvisar i experimentar amb instruments i tècniques del llenguatge musical modern per crear un peça de música en grup.
- Valorar la creativitat mitjançant la improvisació musical.

INFORMACIÓ D'INTERÈS
Data: Del dilluns 22 de novembre al divendres 17 de desembre de 2022
Horari: De 9.30 a 11.30 h
Duració 2 h
Grups de màxim 30
Preu 30 euros

PROMOCIONS
* Descompte del 50% en la visita a l'exposició si fas una activitat i una visita a l'exposició el mateix dia a CaixaForum Girona.
* Del dilluns, 1 de novembre de 2021 al divendres, 13 de maig de 2022, preu habitual i la segona activitat / o visita a l'edifici en el mateix dia al 50% descompte.

** Si veniu amb alumnes d'integració en el vostre grup, feu-nos-ho saber. Treballarem per donar resposta a les seves necessitats.

PER A LA SEGURETAT DELS PARTICIPANTS, S'APLICARAN LES MESURES DE SEGURETAT I HIGIENE PREVISTES OFICIALMENT.
Seguint els protocols sanitaris, en aquests moments les consignes del centre no es poden fer servir.
Recomanem no portar motxilles o que siguin el més petites possibles.
Creem una peça musical amb instruments i tècniques modernes
Última actualització: 23/09/21
Fitxa tècnica
CS
ESO1C
Tipus d'activitat
Taller participatiu
Àrea de coneixement
Música
Temàtica
ODS
Entre 1 i 2h
De pagament
Fora del centre escolar espai interior
Idiomes
Castellà, Català
Contacta

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.

Identifica't