Programació i realitat virtual II
En aquest club setmanal els alumnes de Primària s'inicien en l'àmbit de la programació, utilitzant eines visuals com ara Scratch i Minecraft Education per fer programes i estructurar el pensament.
PROGRAMACIÓ II: de 9 a 12 anys
Activitat extraescolar per desenvolupar plenament la competència de pensament computacional, i la metodologia Design Thinking. A partir de l'estructuració de projectes algorítmics de complexitat creixent els alumnes podran posar en acció els seus programes en entorns multiplataforma com robots LEGO®, Makeblock, Makey Makey i entorns virtuals com Minecraft.
Grups reduïts - Professors amb experiència: tecnològica i pedagògica - Projectes en anglès - Sessions de 1'5hores
Activitat extraescolar per desenvolupar plenament la competència de pensament computacional, i la metodologia Design Thinking. A partir de l'estructuració de projectes algorítmics de complexitat creixent els alumnes podran posar en acció els seus programes en entorns multiplataforma com robots LEGO®, Makeblock, Makey Makey i entorns virtuals com Minecraft.
Grups reduïts - Professors amb experiència: tecnològica i pedagògica - Projectes en anglès - Sessions de 1'5hores
Última actualització: 26/01/22
ACTIVITATS DESTACADES
