GAUDEIX EDUCANT. L'Art d'educar amb calma, amabilitat i respecte. Bonificable Fundae. 15h.
Un curs pràctic i vivencial dirigit a docents on us endureu eines per educar amb calma, de forma amable i ferma a la vegada, en un clima de respecte mutu.
En aquests moments “fer de profe” és més reptador que mai.
L'excessiu ús de les pantalles, la preocupació pel seu rendiment escolar, la gestió dels conflictes a l'aula, baralles entre companys, el respecte de les normes i horaris, la manca de motivació i col·laboració...
Quins reptes (oportunitats) ens ofereix aquesta situació?
Els nostres alumnes ens necessiten conscients, presents, responsibles (responsables i disponibles), coherents, pacients, tranquils, amables i ferms a la vegada. Som els seus referents. Podem transmetre'ls confiança, il·lusió, motivació i esperança en el futur.
En aquest curs us endureu eines senzilles i útils, de forma pràctica i vivencial, perquè gaudiu de la seva educació i milloreu la convivència escolar.
-Identificar que darrere el seu mal comportament hi ha una necessitat no coberta i com cobrir-la.
-Diferenciar límits i normes i aprendre estratègies per a establir-les a la nostra escola, com a claustre, i també a la nostra aula, com a docent.
-Prioritzar el nostre temps per millorar la connexió amb els vostres alumnes (sentit de pertinença i influencia) versus la correcció.
-Posar el focus en trobar solucions i no culpables, desenvolupant l'autoresponsabilitat, com a alternativa als càstigs, els premis, els crits i les amenaces.
-Ensenyar-los a gestionar les seves emocions, a tolerar la frustració i a recuperar la calma, en cas de conflicte.
Un estil d'educar motivador, de construcció humana, molt útil per muscular, en els nostres nens i joves, habilitats per a la vida: cognitives, emocionals i socials.
Educar és procés a llarg termini. Per a tota la VIDA.
DESTINATARIS
Docents i educadors de qualsevol etapa educativa.
Bonificable Fundae.
L'excessiu ús de les pantalles, la preocupació pel seu rendiment escolar, la gestió dels conflictes a l'aula, baralles entre companys, el respecte de les normes i horaris, la manca de motivació i col·laboració...
Quins reptes (oportunitats) ens ofereix aquesta situació?
Els nostres alumnes ens necessiten conscients, presents, responsibles (responsables i disponibles), coherents, pacients, tranquils, amables i ferms a la vegada. Som els seus referents. Podem transmetre'ls confiança, il·lusió, motivació i esperança en el futur.
En aquest curs us endureu eines senzilles i útils, de forma pràctica i vivencial, perquè gaudiu de la seva educació i milloreu la convivència escolar.
-Identificar que darrere el seu mal comportament hi ha una necessitat no coberta i com cobrir-la.
-Diferenciar límits i normes i aprendre estratègies per a establir-les a la nostra escola, com a claustre, i també a la nostra aula, com a docent.
-Prioritzar el nostre temps per millorar la connexió amb els vostres alumnes (sentit de pertinença i influencia) versus la correcció.
-Posar el focus en trobar solucions i no culpables, desenvolupant l'autoresponsabilitat, com a alternativa als càstigs, els premis, els crits i les amenaces.
-Ensenyar-los a gestionar les seves emocions, a tolerar la frustració i a recuperar la calma, en cas de conflicte.
Un estil d'educar motivador, de construcció humana, molt útil per muscular, en els nostres nens i joves, habilitats per a la vida: cognitives, emocionals i socials.
Educar és procés a llarg termini. Per a tota la VIDA.
DESTINATARIS
Docents i educadors de qualsevol etapa educativa.
Bonificable Fundae.
Última actualització: 28/08/23