Resultats de la cerca
VISITA LA BARCELONA MEDIEVAL
Recorregut guiat pel barri gòtic de Barcelona, amb explicacions adaptades a l'edat dels alumnes. Opció de fer la visita en anglèsFem ciència ciutadana!
Voleu col·laborar en un projecte científic? Us animeu a implicar-vos en projectes col·laboratius per a fer un inventari de les espècies, crear alertes forestals, o fer un seguiment de caixes-niu?El professor Setciències - Casa de colònies Les Tallades
El professor Setciències està molt nerviós ja que ha de publicar els seus resultats, La feina que ha estat fent durant molts anys; però no ho pot fer tot sol, Necessita la vostra ajuda!Futbolgolf
Venir a pasar una mañana divertida y en plena naturaleza. Recorrido de 18 hoyos y unas 2h de duracion. Desde 9€ por alumno/aTemps de romànic, temps de gòtic: vida i art a l'edat mitjana.
Al Museu d'Art observarem les obres més significatives d'aquest període, a la Catedral de Girona ens aproparem a l'arquitectura gòtica i al tresor de la Catedral comentarem el Tapís de la Creació.Planetari Digital per Primària a l'Escola
Sessions dins el Planetari al vostre centre amb mesures responsables. Davant la Covid-19 oferim també les sessions de planetari virtuals. Més info: info@explora360.com
Mónnatura Pirineus: L'ós bru
Xerrada de l’ós bru al Pirineu
La Berta i el seu Robot
A través de La Berta i el seu Robot es treballen valors -responsabilitat, generositat, amistat, solidaritat-, emocions -alegria, tendresa, optimisme- i actituds -creativitat, respecte, paciència-.La tardor i el Pastor a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Vine a veure la tardor a la granja: recollirem fruits de la tardor, trobarem algún bolet i veurem els animals de la granja. Tallers de panallets i castanyada.
Activitat extraescolar de creativitat digital i robótica educativa
Activitat extraescolar per a centres educatius on desenvolupar la creativitat digital i l'aprenentatge del pensament computacional mitjançant diversos robots educatius i plaques programables.
Mostrant 1-10 de 2.245 elements.