Eines usuari


VOLS PUBLICAR LA TEVA OFERTA EDUCATIVA?

LLEGIR L’OBJECTE. Res no és perquè sí

Podem ser consumidors responsables? Per ser-ho hem de saber “llegir” els objectes que ens envolten. L’objectiu de l’activitat és aprendre quines són les característiques que ha de complir un “bon” disseny de producte.

La funcionalitat del bon disseny respon a la voluntat de resoldre problemes de manera senzilla i eficaç. Els alumnes veuran que darrere de cada objecte hi ha una necessitat o un problema que cal solucionar i una persona, el dissenyador, que l’ha analitzat i l’ha resolt.

En grups petits, els alumnes «llegiran» un objecte de la col·lecció de disseny de producte del Museu amb les eines bàsiques de l’observació i l’experimentació. Després exposaran i compartiran la seva anàlisi amb la resta del grup classe.

Competències
•Comunicativa lingüística
•Aprendre a aprendre
•Coneixement i interacció amb el món físic

Metodologia
•Observació estructurada
•Experimentació
•Investigació participativa
•Debat
•Comunicació d’anàlisi i conclusions

Podem ser consumidors responsables? L’objectiu de l’activitat és aprendre quines són les característiques que ha de complir un “bon” disseny”.

Dóna’ns la teva opinió!


FITXA TÈCNICA

  • eso1c
  • eso2c
  • btx
  • cf

Àrees de coneixement

  • Disseny
  • Tecnologia i industria
  • Emprenedoria
  • Empresa i marqueting
  • Història, cultura i patrimoni
  • Ètica, filosofia i debat

Objectius de desenvolupament sostenible

  • Desigualtats
  • Salut i benestar
  • Igualtat de gènere
  • Innovació
  • Consum responsable
minusvalido
dentrocentroescolar
Tot el curs
Dt Dc Dj Dv ( 10.15 i 12.15 )
25
80€ / Grupo
dentrocentroescolar
Fora del centre escolar espai interior

CONTACTE

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.