Eines usuari


VOLS PUBLICAR LA TEVA OFERTA EDUCATIVA?

ATENCIÓ PRECOÇ EN EL TEA (16-2-2019)

Gràcies a la millora en la detecció precoç cada vegada és més gran el nombre d’infants diagnosticats amb senyals d’alerta de TEA que requereixen una intervenció especialitzada el més aviat possible.

Els infants amb TEA requereixen potenciar de manera específica la comunicació social i el llenguatge i incrementar la flexibilitat i els seus interessos. En aquests moments sorgeixen molts dubtes: Per on començar? Quines són les millors intervencions? Li hem de facilitar sistemes de comunicació alternatius o augmentatius? Què podem fer des de l’escola infantil?

PROGRAMA

PRIMERS PASSOS

Característiques centrals dels infants amb TEA i de les seves famílies.
Enfocament centrat en la família i en contexts naturals: xarxes de suport.
Aportacions dels principals models d’atenció primerenca en TEA: PACT, ESDM- Denver, JASPER, SCERTS, DIR-FLOORTIME, HANEN, AITTEA.

PREPARATS, LLESTOS, … JA!.

Elaborant plans de suport individualitzats.

Què, quan i com avaluar i observar.
Definint i prioritzant objectius funcionals.
Guies de passos en els objectius.
Eines i exemples.

RECORRENT EL CAMÍ JUNTS

Estratègies comunicatives i de regulació.
Jocs, idees i materials.
Primeres ajudes visuals.
Rutines del dia a dia a la llar i a l’escola.
Eines d’apoderament familiar i professional.

Aquest curs està reconegut pel Departament d’Educació.

En aquest curs donarem eines de capacitació per a les famílies i els mestres per donar resposta a les necessitats comunicatives i socIals de les persones amb autisme.

Dóna’ns la teva opinió!


FITXA TÈCNICA

  • prof
  • ee

Àrees de coneixement

  • Salut i prevenció de conductes de risc
  • Formació professorat

Objectius de desenvolupament sostenible

minusvalido
dentrocentroescolar
Febrer
( Dissabte de 9'30 a 18 hores )
Sense límit
85€ / Alumne
dentrocentroescolar
Fora del centre escolar espai interior

CONTACTE

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.