Robòtica + Programació

La nostra oferta d’activitats en horari lectiu està pensada per oferir als alumnes una manera nova i diferent de tractar les competències i dimensions pròpies dels diferents àmbits curriculars. Eines com la robòtica, la programació d’aplicacions i videojocs o els enigmes i jocs de taula permeten treballar continguts i habilitats molt diverses de manera transversal.

Activitats:

- Robòtica educativa
- Programació d’aplicacions
- Programació de videojocs
- Tallers per a ments inquietes
- Mistery box

A qui es dirigeix:

- Alumnes d’Educació Primària o ESO.

Durada:

-A convenir.

METODOLOGIA

Les activitats proposades es poden dur a terme tant en el centre interessat com en el nostre local. A més, es pot realitzar des d’un taller puntual a combinar-ho amb crèdits de síntesi, setmanes temàtiques, excursions tecnològiques o activitats regulars al llarg de tot el curs on els alumnes podran descobrir i experimentar noves maneres d’aprendre.

Com treballem:

-Reunió de preparació
-Activitats personalitzades
-Temaris i materials propis
-Grups de treball reduïts
-Educadors especialitzats
-Treball per projectes
-Flexibilitat horària
-A l’escola o al nostre centre

Què treballem:

-Activitats curriculars
-Treball en equip
-Competències i habilitats personals
-Desenvolupament de la creativitat
-Comunicació i lideratge
La nostra oferta d’activitats en horari lectiu està pensada per oferir als alumnes una manera nova i diferent de tractar les competències i dimensions pròpies dels diferents àmbits curriculars.
Última actualització: 03/11/20
Fitxa tècnica
CI
CM
CS
ESO1C
ESO2C
Tipus d'activitat
Jornada lúdica, Projectes de llarga durada, Taller participatiu, Visites i itineraris
Àrea de coneixement
Informàtica, telecomunicacions i robòtica, Tecnologia i industria, Emprenedoria, Matemàtiques
Temàtica
#escolar, #STEM, #scratch
ODS
Entre 1 i 2h
De pagament
L'activitat es realitza en el centre escolar
Idiomes
Castellà, Català
Contacte
CONTACTA