Màrqueting per a Batxillerat

Escoltar sobre les últimes tendències i novetats relacionades amb el màrqueting tradicional i digital de boca dels especialistes en aquests temes. Quatre xerrades sobre temes diversos de màrqueting.
Programa:
10 h Presentació de l’ESCSE.
De 10.15 a 11 h Mòdul de Digitalització: “Les noves regles del joc i la geolocalització. Des de la segmentació fins a les bombolles de filtre. El paper dels usuaris. Dubtes raonables de l’era digital”.
D’11 a 11.45 h Mòdul de Màrqueting: “El màrqueting al segle XXI. De les 4P a les 4C”.
D’11.45 a 12 h Descans.
De 12 a 12.45 h Mòdul de Comunitats Digitals: “Identitat digital, de l’individu a la corporació. Les estratègies on-line i la importància dels continguts. Territoris de marca”.
De 12.15 a 13.30 h Mòdul Analítica & BI: “La importància dels resultats. Perquè més importants que les dades són les dades correctes i la seva interpretació. Presa de decisions”.
La propera jornada de Màrqueting per a Batxillerat tindraà lloc el 20 d'abril de 2019.
Escoltar sobre les últimes tendències i novetats relacionades amb el màrqueting tradicional i digital de boca dels especialistes en aquests temes. Quatre xerrades sobre temes diversos de màrqueting.
Última actualització: 12/09/18
Fitxa tècnica
ESCOLAR
ESO2C
BTX
CF
Tipus d'activitat
Conferència
Àrea de coneixement
Empresa i marqueting
Temàtica
#escolar
ODS
Mig dia
Gratuïta
Idiomes
Contacta

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.

Identifica't