Fomentem la Lectura "Contes que Bateguen"

Taller basat en una plataforma gamificada de lectura on s'obra un món de possibilitats per desenvolupar el plaer de la lectura entre els més joves.

És una plataforma en què es posa en joc la lectura i utilitza les estratègies pròpies de la gamificació per incentivar el desig de llegir.

Els lectors accediran a una biblioteca amb nombrosos títols i un entorn educatiu i motivador on es convertiran en detectius literaris que tindran com a missió rescatar els personatges i objectes que, misteriosament, s’han escapat dels llibres.

Amb una variada selecció de lectures per a tots els lectors de primària i secundària, atenent a diferents temes, valors, matèries... es dissenyarà un pla de lectura que es convertirà en una aventura plena de misteris i enigmes en la qual serà necessària la implicació activa dels lectors i on es podrà modificar i ampliar amb les teves propostes nous desafiaments que permetran als teus alumnes obtenir recompenses i premis
La plataforma gamificada 'Ta-tum. Llibres que bateguen” aconseguirem que els alumnes es transformi en una societat de detectius literaris en la qual els alumnes hauran de resoldre casos relacionats am
Última actualització: 23/02/2018
Fitxa tècnica
ESCOLAR
ESO1C
ESO2C
CM
CS
Tipus d'activitat
Taller participatiu
Àrea de coneixement
Disseny, Llengua i literatura castellana, Llengua i literatura catalana, Recerca
Temàtica
#escolar
Objectius de desenvolupament sostenible
Tot el curs
Gratuïtat condicionada
Idiomes
Contacte
CONTACTA