Colònies tecnològiques: disseny digital, programació i robòtica creativa

Model STEAM
acrònim angles de Science, Technology, Engineering, Arts,Mathematical. La nostra meta és desenvolupar les habilitats i competències per a poder entendre i interaccionar amb el nostre entorn. Crear coneixement, expressant les idees i els sentiments. Crear és una acció que requereix inventar, descobrir i experimentar. Més info en www.ingeniumcreatiu.com
Objectius:

-Desenvolupar projectes creatius de disseny i programació.
-Fomentar el treball en equip.
-Incrementar el coneixement de la programació, la robòtica i les tècniques i processos creatius.
-Realitzar projectes de prototipats
-Aprendre a programar amb diferents programaris.
-Experimentar amb les tècniques creatives i la tecnologia.
Les extraescolars tenen per objectiu desenvolupar les competències creatives i computacionals dels alumnes. Des del descobriment i l'experimentació, les activitats poden ser viscudes com un joc.
Última actualització: 19/09/17
Fitxa tècnica
ESCOLAR
INF2
CI
CM
CS
ESO1C
ESO2C
BTX
EE
Tipus d'activitat
Estades i cases de colònies, Jornada lúdica, Taller participatiu
Àrea de coneixement
Disseny, Fotografia, Música, Coneixement del medi i Biologia, Física, Informàtica, telecomunicacions i robòtica, Emprenedoria, Aprenentatge Servei, Matemàtiques
Temàtica
#escolar
ODS
Jornada sencera
De pagament
Fora del centre escolar espai interior
Idiomes
Contacte
CONTACTA